Modul Volá hospodský

Úsporu času Vašich dispečerů i pracovníků spolupracujících podniků (hospod, barů, restaurací, hotelů) bereme naprosto vážně.

Číšník, který volá z hlučného prostředí v exponovanou dobu taxíka hostovi svého podniku, nemá čas čekat na spojení s Vaším dispečerem a ten ho navíc v případě spojení vůbec nemusí slyšet. Ušetřili jsme proto čas oběma profesím.

V modulu Obchodní zástupce si může management spolupracující provozovny zavést telefonní čísla zaměstnanců. Tito pak nevolají do ústředny jako klasický zákazník, ale ozve se jim hláška: Chcete přivolat taxíka pro hosta své provozovny? Stiskněte jedničku. Chcete-li spojit s dispečerem, stiskněte dvojku. Personál volí volbu jedna a do zakázkového systému se okamžitě propisuje zakázka ze spolupracujícího podniku včetně informace, že se jedná o automatický systém a identifikace objednávajícího zaměstnance. Objednávka dále probíhá standardním způsobem. Získaná data o intenzitě používání jednotlivých telefonních čísel lze pak vyhodnotit v modulu Obchodní zástupce pro zvážení míry rentability spolupráce s vybranou provozovnou rozdělenou i po jednotlivých číšnících v podobě přehledných výstupů.